Обмін і повернення

Дана політика повернення є невід’ємною частиною Публічного угоди.

 

Звертаємо вашу увагу на те, що живі квіти відносяться до категорії товарів, що не підлягають поверненню (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню.

 

Покупець Інтернет-магазину має право відмовитися від отримання товару в момент доставки, якщо доставлений товар неналежної якості.

 

Незважаючи на те, що фактично вся доставляєма продукція не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України, ми готові йти вам на зустріч і здійснюємо повернення, обміни і пере доставки з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

 

1. Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана до 12 годин з моменту виконання замовлення.

 

2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:

 

2.1. Клієнт реєструє скаргу за контактним номером, в Viber, або Telegram. До скарги необхідно прикріпити мінімум 3 фото з різних ракурсів. Скарги від анонімних клієнтів, не розглядаються. Так само скарги не розглядаються в разі використання клієнтом ненормативної лексики.

 

2.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби шляхом смс повідомлення від імені GREEN art studio, після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше, ніж 3 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.

 

2.3. Розгляд скарги може бути призупинено або зупинено, у разі відсутності клієнта протягом 3 днів або при наданні фотографії в поганій якості (не різко, що не сфокусовані) і не в установлений строк 12 годин.

 

3. Причини настання моменту повернення.

 

3.1. Неякісний товар:

 

3.1.1. У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були не свіжими – Клієнт має право на заміну доставленої квіткової композиції. До скарги обов’язково повинні додаватися фотографії (див. П.2.1), за якими можливо визначити стан квітів в день отримання замовлення.

 

3.1.2. У разі якщо будь-яка інша складова, крім квітів, має не якісний вид – вона підлягає безкоштовній заміні.

 

3.1.3. У разі відсутності будь-якої складової в замовленні – * Компанія доставляє відсутню складову замовлення Одержувачу безкоштовно. Даний пункт не поширюється на безкоштовні послуги Компанії. **

 

4. Порядок проведення повернення коштів:

 

4.1. Повернення коштів здійснюється в найближчий банківський день з моменту прийняття рішення про повернення коштів.

 

4.2. У разі, якщо повернення коштів проводиться шляхом повернення платежу з дебетової або кредитної карти (який був зроблений на сайті в автоматичному режимі, з використанням еквайрингових систем), кошти надходять на карту Клієнта протягом 30 днів з моменту настання моменту повернення (п.4.1. ).

 

* – тому що компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення – скарга на якість може бути прийнята тільки протягом доби з моменту виконання замовлення.

 

** – наприклад, записка не підлягає обміну або передоставці, навіть якщо кур’єр по будь-яких обставин її не вручив.

Shopping cart
Start typing to see products you are looking for.